<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
dugaan :)
Monday 15 August 2011 @ 03:34 | 0 Comment [s]

subhanallah , bulan bulan puasa nih banyak dugann yang aku tempuhi .tapi semalam dugaan yang agak sukar untuk aku jalani dan tempuhi .hanya allah saja yang tahu macam mana perasaan aku :(
aku ada FAKE kat fb and nama fake tuh BIKIN PANAS . dia letak pic aku , then dia cakap aku bitch bagai :) lepas tu dia kata dia nak aku berubah ,bila aku dah berubah baru dia akan keluar dari hidup aku , aku tak kesah kau nak buruk2 kan aku bagai tapi perlu ke kau nak letak pic aku dekat PAGE SKOLAH ? perlu kee ? kau mmg nak sgt tngok aku down kan ? bila aku down baru kau puas hati ? macam tuh ? kau ckp kau and org sekeliling aku tak suka dengan perangai aku ? oke aku tak kisah kalau kau nak tegur aku untuk ubahkan perangai aku ,  aku mmg nak sgt org tegur apa kekurangan aku supaya aku boleh berubah ke arah kebaikan , aku nak sgt tahu sapa kauuu , tolong lah tunjuk sapa diri kauuu , pleaseee . aku tahu kau org terdekat dgn aku right ? sbb kau tahu semuaa perangai akuu . yang aku pelik mcm mna kau tahu BFF aku ? hah , dah ternyata kau org terdekat aku . kau ckp kat semua org kau buat mcm nih sbb nak realized aku , bagus niat kau tuh untuk sedarkan akuu dgn kesalahan aku , tapi kenapa perlu dengan cara begini ?  kau nak aku berubah ke arah kebaikan tetapi kau ? oh yeaa , mcm ni lah kau nasihat org ? dengan cara memalukan and menjatuhkan seseorang ? aku dah malas nak maki org . kau untung aku tak maki hamun kau , u dont have passed me, this is my right and my self , u have no right descretion to change my self .except parents and my friends . you said i like to be proud of me ? thats my problem laa not yours . my heart is strong to say u are my friends also , u close to me thats why u know my habits . this things cant be settle by rough , so we finish this probs by slow talk , lets face to face :) if what u are not satisfied with me , talk straight to the point . no need do stupidd things like this . i spoke softly not mean that i give or be afraid of u oke ! but i dont want this to be revenge and will make the situation worse in the future .I WILL CHANGE BUT NOT BECAUSE OF U , BUT BECAUSE PEOPLE AROUND ME . sesiapa yang tak suka dengan perangai aku ? terus terang lagi bagus dari pendamkan dlm hati :) aku akan menerima segalaa teguran dgn hati yang terbukaa , tapi tegur lha dgn cara yang baik :) bukan cara yang nak menjatuh kan seseorang . manusiaa manusia , betul cakap orang , perangai binatang lebih elok dari perangai manusia yang tuhan jadikan otak untuk berfikir :) takpa , aku anggap ini semuaa dugaan di bulan ramadhan . insyaallah aku akan tempuhi semua ni dgn tenang dan tabah . now aku rasa aku dah xperlukan kawan :) kawan , bff semua sama . kadang depan baik jaa kan , tapi hati tak siapa pun yang tahu , biasalah ini semua lumrah kehidupan .hidup mesti ada pelbagai rintangan harus ditempuhi 
. aku anggap ini semua cabaran dan pengajaran bagi aku :) aku hanya pegang satu prinsip , AKU ADALAH AKU . thanks :)



Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz