<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
no tittle .
Friday 5 August 2011 @ 12:57 | 0 Comment [s]

ya allah , sunyii nyaa aku malam nih :( now dah pukul 3.42 pagi .
time2 sunyi mcm nih aku teringat balik time aku couple2 dulu , best sgt , dapat otp , dapat texting , time2 mcm nih aku selalu gaduh dgn ex-2 bf :p but now ? hahahahaha , just boleh mimpi je k .
hurmmmmmmmmmmm , aku bukan nak cakap besar kepe kan , act mmg ramai tgh tnggu aku kat luar sana , sory lhaa k , hati aku belum terbuka untuk menerima org baru dalam hidup aku and luka di hati aku belum sembuh sepenuhnya dan aku dah tak saggup untuk terluka buat kali yang ke 2 . ayat aku jiwang kan ? biar lha apa org nak kata tapi ini semua iklas dari hati aku , sometimes aku terasa sunyi sangat and terasa mcm nak carik ja bf baru untuk teman aku , tapi bila pikir2kan balik , kalau aku couple pun takda makna sbb aku x boleh sayang dia , luaran mmg aku akan cakap syg tapi dalam hati aku akan berkata ' TAK AKU TAK SYG DIA ' itu dah tak iklas kan , aku tanak sakitkan hati org yang syg aku . betul cakap kawan aku kyna , dia ckp dalam hati aku ada bnyak laki , yess babe ! i admit it . tapi aku tak sayang korang , aku tak cintakan korang , aku sayang pun tak lebih dari kawan , biar lah org nak cakap aku kejam kepe kan . yang penting ini iklas dari hati aku . mmg aku suka korang , mybe sbb aku rasa korang pandai ambik hati aku :) terima kasih sbb sudi jadi kawan aku , mungkin nih salah satu post yang sgt kejam kan , tapi lantakkk lhaaaaa apa orang nak cakap . aku sayang semua orang yang ada di sekeliling aku . 
oke bhai .


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz