<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Friday 21 October 2011 @ 23:29 | 0 Comment [s]

betina-2 ? kau tahu tak aku sentap dengan ayat betina-2 aku tu ? 
yelaaa aku sedar sape aku :) aku tak hot mcm kawan-2 kau . aku tak mcm kawan perempuan kau yang lain
aku tak boleh bahagiakan kau , tapi aku dah try buat yang terbaik untuk kau . 
kau nampak tak ? aku topupkan kau iklas k . kalau kau nak text betina lain pun aku kesah apa kan ? 
text jelaaaa :) thanks lahh selama ni kau jaga perasaan aku . kau sayang aku k . thanks a lott b .
aku banyak buat salah kat kau , aku kuat jeles , aku jeles tak tentu pasal . aku ta boleh kawal perasaan jeles aku . aku perempuan , dalam diri perempuan tak boleh hidup kalau takda perasaan jeles . perempuan mana tak jeles kan ? hmmm . aku dah pujuk kau , aku dah penat dengan semua nie , tapi aku takkan give-up k . aku akan cuba berubah untuk kau . dah nak dekat 24 hours  aku tak dengar suara kau , mcm nak pecah hati aku ni <-- ayat yang kau bagi kat aku ;) aku sayang kau , aku rindu kau . today kau keluar kan ? k kau jaga diri-2 elok k . jangan nakal2 , jangan gatal-2 aku tak boleh nak text kau , kalau aku text pun bukan kau reply sbb kau tgh enjoy mana boleh kacau :) aku sayang kau .
ibu aku pernah pesan , Kalau kita sayang kat orang yang kita cinta , kita kena lepaskan dia untuk kebahagian dia . Macam kita lepas ikan kat sungai , kalau kita lepaskan dia , dia akan terus berlari ke hadapan . Tapi kalau dia patah balik datang kat kita , mungkin dia tu masih sayangkan kita atau mungkin jodoh kita . asyik kita je kejar dia kan ? now kita lepaskan dia pergi kalau dia patah balik Alhamdulilah :) dalam masa 1 jam aku boleh sayang kau , tapi makan masa bertahun untuk aku buang nama kau k faez ? -.-'


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz