<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
PERKENALAN Cerita Si Anak Zaharin & Si Anak Mazlani (part1)
Wednesday 19 October 2011 @ 02:24 | 0 Comment [s]

Pada suatu petang , sedang aku melayari lama sosial yang di gila-gilakan remaja masa kini 'facebook' aku terpandang seorang lelaki yang bernama Muhammad Faez yang membuatkan aku tertarik akan ketampanan wajahnya dan tuturkatanya di profile yang dimiliki olehnya dan hatiku berdebar untuk mengetahui tentang dirinya dengan lebih mendalam . 
Mulai hari itu terdetik hatiku untuk melihat profilnya setiap hari . selepas beberapa hari kemudian , aku mula ingin mengenalinya dengan lebih dekat dengan cara menambah dia sebagai rakan aku dia 'facebook' . selepas beberapa jam kemudian aku telah menerima satu tanda bahawa dia sudah menerima aku sebagai rakannya . betapa 'happy'nya hati ku :) aku dengan hati yang penuh kegembiraan menghantar massage di facebooknya 
Itu kali pertama dan terakhir perbualan antara kami . setiap hari aku akan melihat profilnya dan 'like' semua status yang di postkan olehnya . hati ini ingin menegurnya tapi aku mempunyai perasaan malu yang sangat tinggi terhadapnya . 

Hari Raya Aidilfitri makin menjelma . aku hantar ucapan raya untuk semua rakan yang aku kenali dan rapat dengan aku di 'facebook' termasuklah Faez *padahal x rapat pun* .......

Sekian lama terdiam................................
Pada suatu malam , aku cuba kuatkan diri , tebalkan mukaku untuk menegurnya buat kali ke-3 . Pada jam 1.18 pagi hari ahad . aku menegurnya .......
itu serba sedikit perbualan antara kami .  bermula pada detik itu , kami mula rapat , perbualan kami penuh dengan ketawa riang . pada malam itu juga kami mula berhubungan melalui 'handfone' . hatiku sangat senang dan penuh dengan kegembiraan yang tak terkata :) 
keesokan harinya , aku mengajar dia untuk 'webcam' bersama aku . alahaiiiiiiii , comelnye muka dia . aku tertarik dengan wajahnya :) kami pun berbual , bergelak ketawa bersama .

OK , CERITA TENTANG 
ANAK ZAHARIN & ANAK MAZLAN 
AKAN BERSAMBUNG DI PART 2 . see yaa ^.^

#hahaha , aku sendiri nak tergelak apa yang aku tulis tu , bahasa buku bhaii :D act , benda ni kerja aku dengan tieka kat klass kami boring so kami buat ah ayat mcm ni . tieka nie dia berangan nak jadi penulis novel la katakan that why kami buat neh . hahaha sumpah lawak , sambil aku type sambil tersenyum . yang tieka pula kutuk2 aku :D aku rasa kalau faez baca pun dia gelak , eh tapi nie baru past 1 ok ? part perkenalan antara aku and dia , hari2 aku akan update lagi pasal ni , part 2 akan datang :) part pasal apa ? part 2 pasal fall in love kat dia , then gaduh then baik , then merajuk , then blalalalala ~ hahahaha <-- bapak perasan sial aku ni -.- aku tak boleh hope too much , nanti aku jgk merana ;D so tak boleh hope too much . tapi aku sayang dia . syg gila pulak tu ,  babi bodohhhhhhhhh gilaaaa akuuuuuu -.-' cepat sgt sayang orang ! heshhhhhhh >.< dia marah aku now :( please la jgn marah aku , aku takut lelaki marah aku , gelabah k . hmmmmmmm :( k sayang diaa weh sayang sayang sayang sayangggg . :'* muahhhhhhhhh for right , muaaahhhhhhh for left ! LAST THREE MAGIC WORDS ILOVEYOUUU MF.


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz