<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
:)
Wednesday 23 November 2011 @ 21:17 | 0 Comment [s]

LOOK LOOK LOOK ! choo kewl en ? aku sentiasa cool. Ramai haters pun aku tetap 'KEWL' man ! Pepatah rempit ada mengatakan "watlek watlek watpeace" hihi, yeahh man! ada aku kesah orang nak kutuk aku ? kutuk ah selagi boleh kutuk,Allah bagi mulut memang nak suruh kutuk mengutuk kan kan? hihi Kesah Lapan -.- ayat ayat korang yang panas tu sikit pun tak jejaskan hidup aku. KARMA IS EVERYWHERE darling. harini hari kau , esok lusa orang lain pulak akan balas. aku mmg takkan balas sbb kalau aku balas Allah akan balas setimpal untuk aku. baik aku ignore ! aku tak kesah orang nak benci aku, yang penting Allah tak benci aku :) hihi , kesah kesah kesah LAPAN :D
Manusia sudahlah semuanya tak sempurna , because nobody perfect we'r no angle bebi, Lepas tu ada pulak manusia yang tak sempurna kuasa 2 ribu dengan anugerah PHD*perasaan hasad dengki*, maka wujudlah CIK ANON,ANONYMOUS,ANNOYING-MOUSE,HATERS,PEMBENCI,UN-BELIBERS dan sebagainya.God Bless! Tapi jangan bimbang jangan takut , usah risau , usah kuatir dong, Fatin Hazwani(Atyn bennasi) ada jalan penyelesaiannya :D 

  • Haters selalunya bersifat baling batu sembunyi tangan, coward lah katakan. Asal mengkeji, sembunyi disebalik identity anonymous. Sebagai langkah berlagak seperti uolls tiada haters, disable sahaja comments dari anonymous. Which means only registered users can leave comments. Dengan itu hidup tenang dan boleh kata, “SEMUA ORANG SUKA I LAH”, “ANGEL-NYA I TAKDA HATERS DI ALAM MAYA” :D
  • Yes, anggap sahaja semua haters itu LUTSINARRRR. Because they’re not worth your time. Haters lagi suka sebenarnya kalau kita bagi respond untuk semua kejian yang dorang lemparkan. Lagi kita melenting, lagi kita balas, lagi kita peduli, lagi dorang suka. Thus, the best thing anggap sahaja mereka lutsinar. Anjing kalau menyalak dan asyik menyalak, lama lama letih la, apatah lagi kalau tiada respond kan ;P
  • Dah tahu tahap intellectual haters itu di tahap mana, betapa kurang kasih sayang dan perhatiannya dorang ni, janganlah kita samakan level kita dengan dorg ni. Balas membalas dengan up kan entry memaki haters dengan kata kata kesat, tidakkah itu menunjukkan yang kita ni sama level dengan dorg? Tidakkah perbuatan itu seperti mencanang ke seluruh alam maya yang kita ada ramai haters? NOT GOOD. Kalau 5 blogposts semuanya dedicated to haters, balas membalas, maki memaki, tidakkah itu menunjukkan ANDALAH YANG BERMASALAH? =.=””
OK , baca k ? dengan benda ni aku boleh hidup aman and cool :D kepada musuh aku, SILA LAH BACA :* muahhhhhhhhhhhhhhhhhh :* HATERS MAKE ME FAMOUS ! 
Kutuk selagi boleh kutuk. lek ar aku tak mati pun dengan kutukan orang.yang penting malam ni HEADING TO KL ! nak jumpaaaaa kawan-2 aku , hihi rindu weh 3 nak jumpa superman aku faez :p wey esok sape free ? jom pavi jom. aku pergi sunway dulu dengan Hanna Ashley then baru gerak KL . hari sabtu pun aku keluar k. pape hal sila hubungi aku 0174060331 text aku bagi taw nama dulu. bye <3



Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz