<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
IM PROUD TO BE MALAYSIAN
Monday 21 November 2011 @ 10:10 | 0 Comment [s]


baby how are you ? sihat ? suara ada lagi tak ? hihi ,
kay malam ni semua cerita pasal bola , newsfeed penuh pasal HARIMAU MUDA and MALAYSIA . aku memang bangga lah kan tengok anak-2 muda malaysia ada semangat yang tinggi macam tu , hihihi . k act aku bukan minat bola pun sebelum ni, memang Fuck gilaa ah wa cakap lu. bagi aku dulu football ni sangat boring, terkejar sana terkejar sini. Then start that day yang first time team Harimau Malaya yang Safe Sali semua ada tu lawan dengan Indonesial in AFF SUZUKI CUP aku dah mula jatuh hati a dengan football ni. Dulu aku tak rasa bahang kehangatan football sebab bukan team malaysia main, asyik team chelsea , MU , liverpool apa segala kan ? sebab tu aku tak minat sebab aku tak kenal dorang. Tapi now aku yang terjerit-2 macam orang gila doh, dalam diri ni timbul macam2 perasaan time kotak penalty tadi. Alhamdulilah Malaysia menang jgak akhirnya. Btw , aku memang tak puas hati dengan Indonesia doh, kita kat sini tak buat apa pun kat dorang kan ? tak bakar pun bendera korang , tak main tipu pun tapi dorang bakar bendera kita , main tipu bayar kat pengadil bagai. haihhhh -.-' yang aku tka tahan tu siap panggil bomoh segala. nak menang je tahu , standard lah wak kalah menang adat permainan kan wak ? hahaha . Dengan doa semua rakyat malaysia berikan Alhamdulilah Malaysia dapat jugak bawak balik EMAS. Musim bola ni kan , kesian aku tengok kedai-2 mamak, or tempat-2 yang selalu oran tengok bola . hahaha , tadi aku lepak dengan family kat luar tengok bola reramai baru feel kan , Ya Allah habes kerusi meja orang patah kan, aku egt patah kan sebab frust ke apa tak apa lah jugak kan . ni tadi malaysia menang pun dorang baling lempar habes meja semua. hahaha yelaa kan sapa tak seronok kan ? negara kita tu bhai , aku sebagai rakyat malaysia proud to be malaysian :D ada yang makcik sornag tu siap menangis lagi (y) mmg feel habesssssssss :D Khairul Fahmi Che Mat , u the best keeper in malaysia keep it on and u handsome lah apek :D Hi Nazmi Faiz , can i have your phone number ? i think im fall in love with you  ok dah pukul 2 pagi aku pun dah tak larat nak bukak mata , Good Night . Love Yaa xoxoxo 
ni gambar tadi time Malaysia Menang !
Again , tahniaaaaahhhhhhhhhh Harimau Mudaaaa   




Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz