<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
KEM PLKN ANAK-2 MALAYSIA .
Thursday 10 November 2011 @ 05:22 | 0 Comment [s]

Hi , Hell-O :)  korang sihat ? miss me ? haha , aku tak miss korang pun . aku pergi kem tu lupa habes semua orang . lupa habes family aku kat rumah neh , sbb enjoy sangat hoi . Mcm-2 halangan kami tempuhi bersama , main sama-2 , naik bukit sama-2 , makan sama-2 , semuanya bersama :) oh i like ! now pukul 8 malam tepat * baru bangun tido after balik dari kem . penat weh , penat sgt . dah laa aku bangun awal , pukul 4.30 dah bangun kejut semua orang kat dom aku and dom sebelah . oh well aku kan Penghuluwati :'D bangga la sikit kan sbb first time kot aku jadi penguhuluwati . haha haremmm aku pun sama jugak act malas nak bangun  . aku pun si Mawarni from sekolah SMKK yang gerakkan , kalau tak mmg tak bangun la jawabnya . Oh dem , mula-2 sebelum kem tu start aku ingatkan tak best , aku takut kena marah , aku takut kena denda lagi pun aku tak biasa dengan tempat kat sana , tak pernah pergi pun first time masuk then tkut tak selesa dengan kawan2 dari sekolah lain . First activity kami ''Icebreaking'' . Sumpah malu gila bhai nak kenalkan diri then kena bagi tahu balik nama-2 kawan yg lain termasuk kawan lelaki , kenal hafal ! nasib lah turn aku tak kena sbb dah lambat nak kejar masa kan . so aku just cakap '' HI , NAMA SAYA NUR FATIN HAZWANI BT ZAHARIN , SAYA TINGKATAN 4 " wuhuuuu ^^ bangga aku sebut nama aku :D hahaha . after that , kami naik bukit pergi main FlyingFox . bestttttttttttttttttttt ! tapi time tu aku kena marah dgn Kem Komandan sorang tu , babi sial . dia marah aku mcm aku ni budak2 PLKN pulak . agak2 ah wey ! dgn tak senyum semuaaa apaaaaaaa hang egt aku takut ? puih ! HAHA . lepas tu semua pergi makan . NASI TAK SEDAP ! AKU TAK SUKA ! NASI UNTUK ORANG SAKIT MCM KAT HOSPITAL ! LAUK TAK LETAK GULA DGN GARAM ! hehe . then petang tu buat acktivity berkumpulan . aku team 5 . dalam team tu semua sekolah lain-2 kecuali aku dengan Faezah jeh . Ketua team kami Arif atau dikenali dengan " Togo atau Tok Batin " hehe , dia babi ouh suka pangil aku rabun . what therrrrrr ! aku pangil dia Togo ! hambek hang . dalam group tu aku dapat kenal kawan baru , Ku , Afie , Pidot , Togo yang lain sory lah aku tak egt nama la ;p mmg enjoy group kami terbaik ! hehe . dekat kem tu jugak aku , zita , tiekaa kenal dgn kawan baru kami budak sekolah SMKK . yang sorang tu nama MAWARNI , yang lagi sorang tu FARYN . dua-2 tak sombong mmg baik , satu kepala ! time aku tido mawar dgn tieka suka kacau aku doe -.-' di kalangan kami ada mcm2 nama ;p tah papa ah -.- ada Michale , ada Kecik , ada Mat senyum , ada Tok Batin , ada Pak Imam , ada Angin(keon) haha mcam-2 lah kan . kem komandan semua best best ! lawak habessssss :'D ada yang sorang tu jeh mcm haram ! garang nak mampus . oh ketua disiplinkan ? mesti laa garang , biar lah dia , tak baik ;p hahaha . OK , tadi time balik aku nank menangis :'( entah boleh jumpa ke tak dengan kawan2 yang lain , semua dah balik sekolah masing2 kan . hmmm :/ ok kawan , hope relay kita kekal k weh :) senang ja sekarang FB kan ada ;p contact dari Fb je semua . dorang semua mintak number aku . atpi aku cakap tak pakai phone . HAHAHAAHA :p aku rasa kat Fb pun dah cukup kot ? kan ? :) K totally kem ni THE BEST ! even kesuntukan masa , tapi semua enjoy . hehe . Nanti kita jumpa lagi K semuaaaa GENG ANAK-2 MALAYSIA ! iloveyouuuuuuu <3 muahh . Aku akan rindu semua , aku rindu dom , aku rindu ABG ABG PLKN tuu :p aku dah angau kat sorang abg tu . haihh dia menyanyi lagi aishiteru part '' Walau raga kita terpisah jauh , namun hati kita selalu dekat " <-- hehe aku senyum jeee :')))))) gilaaa bapak ah dah laa suara agak sedap . haha . K bang nanti cari i kat Fb ye bang . oh tak lupa juga kat En.Jamalludin ! dalam banyak2 kem komandan , aku paling sukaaaaaaaa dekat dia . dia best ! tapi haritu dia malukan aku depan budak-2 Wira(bdk lelaki plkn) . babi ah malu kena lari depan tu :'( hehe . aku hitam ? MUKA AKU BURN :( takpaa cream ada :D eh i gtg , chawww .

WEH , RINDU SANGAT-2 . muahhhh ;'* 


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz