<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Wednesday 21 December 2011 @ 20:20 | 0 Comment [s]

21.12.2011 10p.m
The day i will 10 month untill SPM :) semalam aku kena ceramah 'kawkaw' punya dengan my personal teacher(teacher lily sabrina) and my parents. You know what sampai terkeluar air mata aku dibuatnya. Aku terharu sangat dengan parents aku yang sanggup habeskan duit untuk hantar aku tuition sampai sanggup ambik personal teacher untuk aku .Semalam aku dah berjanji depan ibu, baba, teacher aku yang aku nak belajar betul2 mula dari sekarang. hmmm. aku rasa dah terlambat :( now aku dah start tuition. buat masa sekarang ni aku ada 7 tiution untuk 7 subject. semua lain2 tempat. korang bayangkan aku memang takda rest ah cita dia :( 
Oh yess tahun depan 2012 bulan 2 i will deactivated my Fb acc, and i'll give my phone to my ibu. Honestly aku tak sanggup and sedih sangat nak tinggal korang, nak tinggal kawan2 yang aku sayang kat FB. Ya Allah sedihnya. tapi sedih tu hanya seketika just 10 month only. aku dah janji dalam diri aku, aku akan berkorban kebahagian aku dalam masa 10 bulan untuk SPM dan masa depan aku. 10 bulan ja fatin oi tak lama mana pun. ibu cakap " lepas 10 bulan tu nak tido 2 hari tak bangun pun takpa jangan mati sudah" haihh aku takkan aku nak hampakan dorang am i right :) bagi orang lain bagi kawan2 aku memang terlalu awal nak SPM but not for me. bagi aku dah terlambat. kalau betul-2 nak spm time form 4 dah get ready study for spm. tapi time form 4 aku 'honeymoon year' sekarang ni lah akibat dia :( First test i must score A+ kalau setakat A saja memang tak cukup k. ibu aku and teacher dah cakap kalau first test and midterm aku tak dapat A+ in math dorang nak berhentikan aku semua tuition. k i try my best k ibu and teacher. kalau first test nanti aku teruk. i was like " Ya Allah teruknya diri aku. ini baru test untuk 3 topic, nanti midterm aku kena cover around 6 topic lagi lah aku tak mampu." hmmm. i will stop facebook-ing. phone pun aku bagi ibu aku. every weekend je aku ambik phone. so seminggu sekali jela aku text korang. tahun depan enjoy, kawan, phone, lappy semua tolak tepi dulu. buku tarik depan :D Im gonna miss u alls ;( u all dont have to worry k aku akan update blog aku setiap hari :) stalk me here :D 2012 please be niceeeeeeeeeeeeeeee imma SPM victim ^.^V 95's ♥



Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz