<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Happy New Year!
Saturday 31 December 2011 @ 21:30 | 0 Comment [s]

wassup dwag! first of all HAPPY NEW YEAR TO ALL MY BELOVED FRIENDS AND FAMILY semalam overnight awesome gila!aku baru perasan yang aku keluar paling lama kemarin, 2011 pagi aku kuar 2012 pagi aku balik rumah xD thanks all my beloved friends sebab happykan aku semalam. hope ur friendship lasting :) 2011 im gonna miss you seriusly 2011 have brought a million meanings for me and i will never forget! kini tibanya 2012, pelbagai dugaan, halangan cabaran yang aku tempuhi and Alhamdulilah aku berjaya harungi semua dugaan dan halangan hidup 2011. kini bermulalah tahun 2012, buka buku baru dalam hidup tapi hidup di dunia penuh dengan dugaan, aku harap aku boleh hadapi dugaan dan segala musibah yang mendatang and im ready to face it! And now dengan secara rasminya aku digelar 'CALON SPM 2012'. Harap tahun yang baru ini akan lebih mematangkan mendewasakan aku dan menjadi tahun yang lebih sempurna dari tahun sebelum ni. Azam aku? hope semua azam aku tercapai and aku nak banggakan parents aku! xx
-Bye 2011 im gonna miss u sayang! 2011 tahun yang mengajar aku erti kehidupan yang sebanar! kenangan pahit manis suka duka yang aku jalani di tahun 2011 sentiasa dalam ingatan. To all my friends and who know me FORGIVE AND FORGOT. Damn! sedihhhhhhhh T.T
-Hello 2012 please be niceeeeeeeeee! and im sure u can be the best more than 2011 right? prove it! Love ya! xoxo


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz