<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Thursday 15 December 2011 @ 02:38 | 0 Comment [s]

I HATE THIS FEELING ! Ya Allah Ya Tuhan ku, terlampau besar sangat dugaan yang kau berikan kepadaku ini Ya Allah. aku tak mampu nak tempuhi segala dugaan yang kau berikan ini Ya Allah. aku tidak kuat aku seorang insan yang lemah, aku tidak sempurna. Ya Allah sesungguhnya kau maha pengampun lagi maha pemurah, ringankan beban yang kau berikan untuk ku ini Ya Allah. aku tidak sanggup menghadapi dugaan sebesar ini. Hanya Kau yang mendengar dan mengetahui bagaimana keadaan hamba mu ini Ya Allah. besar sangatkah dosa ku sebelum ini Ya Allah. Ampunkanlah segala dosa-2 ku sama ada dosa kecil mahu pun dosa besar. ringgankan lah beban yang kau berikan ini Ya Allah. AMIN AMIN AMIN !

dalam hati aku terlampau banyak muncul perasaan yang pelik2. Sayang, kecewa, sunyi, perlukan seseorang untuk berkongsi masalah, takut, sedih, hampa, menyesal and ada setengah perasaan tu aku sendiri pun tak dapat gambarkan kat korang. Ya Allah betapa peritnyaaa hati ini hanya kau saja yang tahu, dugaan demi dugaan aku tempuhi. aku perlukan kebahagian buat masa sekarang ni. seriusly i need someone yang paham aku untuk aku ceritakan masalah aku. kalau aku ada kawan dekat tepi aku sekarang aku nak peluk dia kuat-2 and please buat aku happy balik. masalah kawan, masalah family, masalah SOMEONE! korang bayangkan betapa peritnyaa hati korang kalau orang yang korang mengharap and dah mula sayang tu makin hari makin jauh mcm nak avoidkan diri dari korang. phewww~ tak tahu nak cakap mcm mana :( hope korang doa kan aku K. thanks i love all my friends :) *happy kan diri om layan Cleverbot :D 


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz