<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Miss BTHO
Wednesday 14 December 2011 @ 09:22 | 0 Comment [s]

awwwwwhhhhhhhhh :( Me miss all of you ok. miss ALL ALL ALL about uolss! Miss kak su and abang bob. miss geng Honda, Miss bebi ummul , bebi ayna, bebi yana, bebi yuyie, shahirul, aaron, syafiq, mat, abang kadok, senang cerita me miss all people in kl :'( and i miss my ex Faez Hamdan :( takpee aku kuat. yess atyn kuat kan ? yeeeee aku kuat. Faez aku rindu kau. first day aku meet kau kat Mid then kau bawak aku pergi garden! kau peluk aku kau kiss aku depan orang ramai. Ya Allah aku memang tak boleh lupa moments tu K. kakak-2 abang-2 semua sihat tak kat sana? rindu nya nak lepak macam selalu dengan geng-2 honda. rindu nak buat rutin harian time aku duduk sana. Bangun tidur pukul 12.30 or 1 turun bawah mandi then makan lepas tu tengok tv jup pukul 4 keluar lepak setiap hari aku lepak mall aku pun tak tahu apa aku cari. hahaha lepak mid sunway sungei wang bagai. haha then balik dalam pukul 7.30 mcm tu sampai rumah terus mandi2 makan then naik atas tidur kejap pukul 12.30 or 1 keluar dengan cezen aku abang mamat and kak kyla lepak dengan geng honda*(lepak dgn geng honda rutin wajib setiap malam). kitorang akan lepak kat kedai "uncle bob" dulu sementara tunggu drifter-2 yang lain sampai sementara tu shisha dulu time kat situ lah aku kenal dgn sorang budak yang naik mini cooper ni nama dia Syafiq. bapak comel lah sial. geram pulak aku. haha. then dalam pukul 4 lepak kat sini minum2 karokea semua dah puas karokea kat kedai uncle bob baru kitorang gerak buat function :p mmg best lah drifter semua dtg dgn isteri aku rasa dorang kawin muda kot. isteri dorang bapak muda and cantik lah sial yang abang2 tu pun tak tua semua muda2 jee. dorang semua panggil aku "budak kecik" sbb aku sorang je 16 yang lain 20 ke atas. hahaha sumpah untung aku lepak dgn dorang ni . Makan masuk karokea semua dorang tanggung aku keluar malam-2 kat sana bawak IC je duit sesen pun takda :p hahaha. lepas tu balik dalam pukul 6.30 pagi masuk rumah mandi then naik atas lepak2 jup dgn cezen2 aku Ryn, Kyla, Ima, Afrina dulu gosip2 lepas tu OTP ngn faez or syafiq then pukul 8 baru aku tidur. macam tu lah hari2 berikutnyaaa. aku duduk sana diri aku dah mcm birung hantu mata lembam. hahaha OMJEY :( i miss all my abang-2 and kakak-2 and all my cezen. oh gosh i miss BTHO. aku dah balik ni baru dapat tahu yang ramai satu taman dgn aku kat sua kasih tu. aku tahu ayna sorang je sbb aku pernah pergi rumah dia and dia pun pernah datang rumah yelaa rumah dekat2 jee kan. then balik sini baru dorang bagitahu yg dorang selalu nampak aku keluar jalan kaki pergi kat Train. takpe tahun depan jumpa lagi k sayang :*


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz