<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
hmmm
Tuesday 3 January 2012 @ 03:32 | 0 Comment [s]

Hi sayang, today hari first sekolah. Senior year semua respect! hahaha cam babi :p k seriusly takde mood harini. lemau gilaaaaaa -.- Hsri first sekolah homework bertimbun! tuition lagi, mengaji lagi, nak tidur lagi~ *tidur penting. hahaha. nak nangis pun ade. aku dah penat dgn semua ni. Ya Allah please give me strength :'( me tak kuat. aku dilahirkan seorang insan yang lemah. aku tak reti nak marah orang. tak reti nak lawan dgn orang. asyik orang je pijak kepala aku. azam aku 2012 nak move on! dah takda sapa boleh pijak kepala aku, tapi aku still lembut lembik macam harammmmmmm~ sebab tu orang pijak akuuu! fakkkkkkkk weh! Nvm Atyn, Stay strong! Me kuat macam harimau K 'aummm aummm' :') Haaaaaa? coupleeeee? sorry tak bersedia lagi. pintu hati belum terbuka nak terima orang baru :) cukuplah sekadar kawan k.aku takkan buka pintu hati aku sampai habes SPM. seriusly aku takkan couple. aku tanak jadi hamba cinta, aku happy tengok semua kawan2 aku yang couple tu happy dengan Bf dorang. hope kekal k and jgn jadi hamba cinta :) InsyaAllah kalau aku nak couple pun aku nak cari yang betul2 boleh terima aku seadanya and kekal untill jannah. tanak ah aku cinta-2 monyet bagai ni. susahkan diri sendiri, single best freedom ^^ Pintu hidayah? hihihi pintu hidayah dah terbuka dalam hidup aku :) InsyaAllah aku nak pakai tudung nanti, korang suka tak aku pakai tudung? tak suka? apehal tak suka? aku buat jahat korang suka aku buat baik korang tak suka? ish ish ishh :p  oh lupa sekarang aku dah jarang on9 k. SPM SPM SPM SPM SUCK! ada tuition kbye wa chaw dulu :* 


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz