<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
she love me :D
Monday 30 January 2012 @ 06:20 | 0 Comment [s]

seeeee? Ya Allah sumpah terharu dapat kawan macam ni. caring sesangat pasal aku. sedangkan bff sendiri pun tak peduli pasal aku, kawan yang baik kawan 14 tahun pun still tak ambik kesah aku sihat ke tak :) Aku bersyukur sangat dapat kawan macam Surieza and Mano ni :'( dorang iklas kawan dengan aku. Syukur Ya Allah. Terima Kasih sebab kau hadiahkan aku dua orang yang betul2 mengabil berat pasal aku. aku dapat rasakan mereka hak mutlak aku. dorang bukan bff aku, bukan bestie aku tapi dorang TEMAN SEJATI aku. Thanks god. sayang, i syukur sangat dapat kawan macam u ni. i sayang u k. u dah janji tak tinggal i and i pun dah janji tak tinggal u :D nanti kite tido sesame yee. i tak sangka u dengan Mano boleh menangis sebab i. u know what, bukan senang orang yang baru kita kenal nak nangis sebab kita. ade setengah tu bf sendiri pun tak pernah nangis sebab perempuan. i kire untung dapat kenal kornag dua. korang jaga diri elok-2, i sayang korang dua. korang bahagia i tumpang gembira :p Mano, u kerja elok-2 taw, jaga syimbey elok-2, i sayang sangat group tu. kat admin dia pun i sayang. hahaha :p u jaga surieza semua ok. InsyaAllah i balik nanti kita jumpa. buat masa sekarang ni tuhan tak izinkan. hope Allah bless our friendship. u pun sama jaga diri, kalau dah couple nanti jangan sia-2 kan perempuan macam lelaki kat luar sana. i percaya u bukan macam tu kan. yeee i tahu u baik, u takmo gaduh2 dengan orang taw. hehehe. ok i gtg... Makan ubat yang besar penumbuk ni :(... ubat ni besar nak mampus boleh tersekat kat leher weh. hmmm tak cukeww tak cukeww.... hehe DAAAA :'*

-WithLove,
 FatinHazwaniZaharin


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz