<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
AGAIN
Wednesday 15 February 2012 @ 02:54 | 0 Comment [s]

Farid Zolkepli . Fatin Zaharin


Wassup? kali ni entry happy-happy je k. dah takmaw nak sedih-2 cukuplah 3 hari aku nangis. Air mata pun dah kering dah ni weh :p ohh balik kepada entry lama, i cant stop loving him(FARID) ! cant cant cant! get it? Awek dia marah? wuuuuuu~ Awek dia takda hak nak marah aku. dia sapa nak marah aku? selagi belum kahwin, selagi belum akad nikah, selagi hubungan dorang belum sah/halal, Aku pun ada hak nak memiliki Farid K :) *note that*   Omakaiyyyy~ jahat bangat seh gue. ampun iya omm tante :p tak aku cakap benda betul k. aku masih ada peluang.. sayang aku kuat untuk Farid. takkan aku nak biarkan dia macam tu ja? bodohnyaa akuu. tak kejar orang yang aku sayang. haihh tu lah dulu dia mintak couple aku tolak sekarang aku pulak tergedik-2 cari dia balik. start dia couple perasaan cemburu aku mula membuak-2 taw tak. jelly gilaaa weh. jelly sangat :'( sampai nangis-2 aku. hihi.. well orang dah sayang nak buat camana en? oh disini aku nak bagitaw, aku berhak cakap ILOVEYOU FARID ZOLKEPLI :) Dia bukan milik sesiapa selagi belum akad nikah. sedangkan orang yang dah kahwin berpuluh tahun pun boleh cerai, inikan pula 'couple' ? hmm tapi aku dah tak boleh nak cakap apa. kalau ada jodoh tu adalah, kalau sampai bila-2 dia tak jadi milik aku, aku redha. tapi kita kena berusaha kan? berusaha untuk mendapat apa yang kita nak :p and one more thing, kalau Farid milik aku insyaAllah aku akan berhijab dengan iklas, aku nak ubah diri aku.. kbye x)


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz