<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
end.
Saturday, 11 February 2012 @ 04:03 | 0 Comment [s]

Tadi petang balik sekolah terus menangis then tertidur. bila bangun tidur teringat DIA. susah taw nak lupa dia. then girlfriend dia chat dgn aku. masa aku chat tu hanya Allah je yang tahu betapa peritnya rasa hati ni. pedih sangat sangat. pedih yang tak dapat digambarkan. hanya tuhan je yang tahu.

Ya Allah aku tak kuat nak tempuh segala dugaan ini Ya Allah. mungkin kau dah tetapkan semua ni untuk aku hadapi. Tapi kenapa sekarang? aku masih mentah untuk berdepan dengan sutuasi macam ni. aku tak boleh terima semua ni dengan mudah aku tak boleh terima dia sudah menjadi milik orang. Aku bukan siapa-2 nak merampas kebahagian orang, aku hanya boleh pendamkan segala duka aku di dalam hati..kalau jodoh tak kemana, aku hanya mampu berserah diri padamu, aku pasrah dengan segala ketentuan mu. Ya Allah Ya Tuhanku, tariklah rasa kasih dan cinta di dalam hatiku ini, aku tidak mampu lagi menanggung segala rasa resah hati ini. Tutupkanlah pintu cinta dalam hidupku, bukakkan pintu cinta dalam hidup aku selepas tamat zaman persekolahan aku Ya Allah, aku hanya mampu bersabar dan tabah, aku anggap ini semua dugaan aku untuk tahun 2012. Aku mohon padamu kuatkanlah Imanku, tabahkanlah hatiku, lapangkanlah dadaku, buang segala pemikiran ku tentang Farid jauh dari hidupku!!! tutupkanlah pintu cinta dalam hidup ku. aku hanya menunggu jodoh darimu :'( Oh tuhankn tabahkan hatiku, temukan ku dengan ketenganan jiwa ini dibalasah rindu tetapi apa daya ku :'( Cyiera and Farid, atyn harap korang berdua bahagia k, semoga hubungan korang kekal.. korang dah janji apapun yang terjadi korang tetap akan bersama kan? InsyaAllah korang akan bersama. Atyn taw hubungan korang kuat kan? semoga Allah memberkati hubungan korang. Amin :') atyn janji atyn tak kan ganggu Farid dah. Farid hanya kenangan selama 4 tahun. kenangan tu atyn akan buang jauh dari hidup atyn. terima kasih :) 


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz