<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
F A R I D
Friday 10 February 2012 @ 06:28 | 0 Comment [s]

AGAIN! AGAIN! AND AGAIN! update pasal Farid..kemarin aku updat post pasal farid today pun update lagi. IM NOT STRONG ENOUGH!!!!!!!!!!!! aku tak kuat, aku tak kuat nak berdepan dengan benda ni..aku perlukan kekuatan dari Allah :'( aku pendamkan perasaaan ini, aku rahsiakan rasa hati ini, melindungkan apa yang aku rasa, melindungkan kasih sayang aku :'( aku pohon petunjuk Illahi, Ya Allah hadirkanlah insan yang sejati..Oh Tuhan ku berikanlah aku ketenangan dan kekuatan untuk menghadapi segala dugaan dan resah hati ini Ya Allah :'( Dalam hati aku hanya tuhan ja yang tahu..
Ya Allah Ya Tuhan ku. jika ini takdirnya, jika ini jalan yang benar, aku pasrah dengan segala kehendak mu..


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz