<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Life.
Friday 23 March 2012 @ 01:08 | 0 Comment [s]



Sometimes. I just wondering... what would happen to my future soon. How it gonna be. With whom I wanna be with. What kind of car that I would have. All this things is already set in my mind. We can't predict our future. But we can decide what kind of future we wanted to. Either it's on bad way or good way. All this in our hand. Me repeat. 'On our hand'. I won't give up. I won't ever....!!! #spread.


 Sweet words. Sometimes it's not worth for us. Cukuplah dengan hati yang ikhlas. Am I right..? Yes me is so truly. HEHE. sometimes kita terlalu mengharapkan seseorang yang belum pasti manjadi milik kita. belum pasti dia pandang kita kerana kita  tidak menyerlah di khalayak ramai. Dunia kini semakin mengejar populariti, semakin canggih dah banyak kesenangan yang diberi, tidak mustahil kita hanya makluk yang kecil yang tersembunyi disebalik orang yang dikenali ramai. kan? ok now my  all my memories menghantui diriku semula. oh tidak! aku tak mahu ingatkan lagi cerita lama. biarlah ia berlalu pergi. aku tidak mahu mengenangkan semua kenangan pahit manis ku. aku berasa sangat berdosa kepadamu Ya Allah. yang dulunya aku seorang gadis yang tidak mengikut perintah mu, aku tidak menutup aurat. aku tidak amalkan amalan sunah mu Ya Allah :( Jika otak aku ni bagai kan memory card, aku nak delete semua kenangan, semua yang telah berlaku dalam hidupku, lupakan semua yang pernha hadir dalam hidup aku. Aku lebih rela hilang ingatan dari pikirkan dosa yang telah aku laku kan sebelum ni. Dear brain, please stop thinking so much. Sincerely, Heart.. Everyone have heart. Everyone doesn't deserve to be punished. Punished by what? whom? Punished by ourself. Cause we've been hurt. And we aren't deserve to have that feel. Not all people would understand what we feel about. Hanya orang yang betul-betul mengenali kita. Yang tahu kita. Yang kenal kita macam mana. They're the one who only know what we feels about. But but but and but! sometimes, kawan baik sendiri tak tahu apa kelebihan kita. keluarga kita sendiri tak tahu apa yang kita rasa , apa kelebihan kita, apa yang kita pandai :) but Its okay. masih belum terlambat.. eh wait. nak bagitahu aku rindu Farid sangat sangat.. aku pun tak tahu kenapa hati aku kuat mengatakan Farid will be mine one fine day.  Am I right? :) k byebye. Asalammualakum..



Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz