<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
New of Fatin Hazwani Zaharin
Wednesday 7 March 2012 @ 04:29 | 0 Comment [s]


Assalammualaikum kaum kerabat sekalian :') dah lama tak update blog. kecewa dengan Farid lah ni. kekekeke :p tengok gambar kat atas ni? omey tak omey tak? iComel iTahu *jeling* hihi. Terima Kasih Ya Allah. kau telah bukakan pintu hati aku ni. sekarang saya dah jadi "gadis bertudung" k. so silalah hormat saya. hikhik :p pakai bukan memain k. pakai betul-betul and tak bukak dah. Aku baru sedar sebenarnya aku lagi cantik lagi nampak sopan bila bertudung. ibu pun cakap macam tu. hmm hmm Alhamdulilah lah kan? sekarang nak cuba buang sikap malas nak hapuskan setan yang ada dalam badan ni, nak sembahyang cukup 5 waktu. InsyaAllah boleh kalau ada usaha :> ramai orang tak percaya dengan diri aku sekarang ni. semua orang tanya "dah pakai tudung ke?" "betul-2 ke main-2?" "kenapa pakai tudung" aku dengar soalan ni, aku menangis k. kenapa perlu tanya soalan yang macam ni? jahat sangat ke aku ni? hina sangat ke aku? aku tak layak nak berubah? !!!!!!!!!!!!!! *marah* Ok meh sini nak jawab soalan tu. Yess aku dah pakai tudung, betul-betul dan tak akan bukak dah, buruk mana pun aku pakai tudung, selekeh mana pun aku pakai tudung sampai laki tak pandang, aku tak kesah semua tu ok. Bakal suami aku je boleh tengok kecantikan luar dan dalam aku. lelaki tak pandang perempuan pakai tudung macam aku ni? lelaki ni islam pada nama bukan islam di hati :) Kenapa aku pakai tudung? awak balik awak tanya emak dan kakak awak kenapa dorang pakai tudung. saya rasa awak ni tak belajar agama kot kan? :) Aku harap perubahan ni lebih bermakna dan kekal selamanyaaa. Amin..... Thanks to Yanaa and Mywaa <3
Yess i've changed and you should do it too, its called growing up :)


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz