<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
down.
Monday 30 April 2012 @ 08:47 | 0 Comment [s]

Everyone have their own problem. include me. Tuhan menguji kekuatan hambanya, menguji kekuatan hati dan iman hambanya. sama ada kita sedar atau tak. Why should i? kenapa saya mesti lalui benda ni. rasa semua ni? why? tell me why? Its normal for all young. Remaja tak pernah lari dari masalah hati, perasaan, dan cinta. Yess me too. Sometime i need someone to love and i really need it. Tapi hati ni masih tidak sembuh, masih tidak boleh terima orang baru. Penyembuh hati aku hanya "Dia". Yang betul-2 aku kenal. yang dah tahu tentang latar belakang mereka and perangai. I just wish you know how i feel. How much i wanna told you about this. Every single things that i feel. I just speak in silence. Seriously, im hoping for you guys. Ramai cakap aku cerewet nak ambik BF. Bukan cerewet tapi sedap mata memandang. ok lemme tell u ciri-ciri lelaki yang aku nak.
  • Takmaw yang handsome yang kacak semua. Cukuplah sedap mata memandang.
  • Kuat agama. Bukan pakai jubah semua laa. I mean tahu serba sikit tentang Islam kalau boleh lebih tahu dari aku sebab dia boleh bimbing aku nanti, solat, and and and pandai menyanyi. hehe
  • Ofcourse nak yang pandai. kerja bagus. nanti boleh sara Isteri. takkan isteri sara suami. hehe
  • Penyayang.
  • sweet *penting. aku suka laki sweet*
  • baik HORMAT ORANG TUA.
  • terima aku seadanya.
  • aku tak suka text sgt. please paham aku. hehe
Haa thats all. simple kan? Today last April. April? hmm so far okay. but still main-main lagi. tak ready nak exam. why ni Fatin? futureeeeeeeeeeeeeee~ cakap nak dapat target yang hang buat tapi tak usaha. so how? luls :( tekanan la macam. hmm i dont know why now aku tak selesa dengan keadaan sekeliling. tak boleh masuk kepala. I think i should move on. I mean pindah sekolah, dapat kawan baru, keadaan sekeliling baru, cikgu baru and blablabla...In fact, kita akan lebih berdikari di tempat baru. Tapi malangnya, saya budak grafik berkomputer. hanya sekolah saya ja ada kelas tu kat daerah ni. kesian kan? so terpaksa stay situ. Semoga Allah bukakkan hati saya untuk belajar and belajar and belajar. Focus dalam kelas please atyn. midyear is around the corner. hang apa pun tak cover lagi. memang mampoih la hang ni atyn :( ok please move on. please berusaha sikit. May please be nice please please please!! I beg :( Forget all about love crush or whatever! tak penting!in future ada yang lebih baik. but i cant :( Dear blog, Thanks for gimme the chance to express everything. Jasa mu dikenang.

Fatin Zaharin, xxx


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz