<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Terselit rasa...
Thursday 26 April 2012 @ 03:19 | 0 Comment [s]

Bismillah...
Anda pernah dengar? Langit tidak selalunya cerah. Terbongkar rahsia yang kau rahsiakan. Pecah tembelang. Seronok melihat gelagat kau. Walaupun aku relex cool buat buat taktahu. Semua orang kenal kau. Baik kononnya. Tak penat ka berlakon? Hidup penuh dengan Drama. Mintak di ampunkan dosa cepat-2 dekat orang yang kau jatuhkan.Semoga masih sempat. Tak bertimbun dosa kau. Ya aku pun tidak cukup sempurna.  Aku juga perlukan orang untuk membinbingku. Aku mengaku kekadang aku leka dengan dunia sehingga aku melupakan Penciptaku. Aku tak kesah kau nak kata apa. Yang penting aku tahu siapa diri aku. Kau hanya tahu menilai diri aku. Mengata aku. Aku harap kau sedar. Get a life. Berhenti jadi hipokrit. Kau nak anggap ini satu sindiran itu hak kau. Kau nak terasa pun itu hak kau. Aku tak tujukan untuk sesapa. Sekiann..


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz