<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Kawan
Friday 4 May 2012 @ 01:54 | 0 Comment [s]

Salam readers! :) 
Saya rindu dia. rindu sangat. duduk bersebelahan tetapi masing-masing buat tak tahu. dengan jujurnya. saya tak selesa. sangat tak selesa. berharap kembali seperti dulu. please.. jangan buat andaian sendiri. jangan dengar sebelah pihak. padah akibatnya. Aku mangsa keadaan. menyampah sangat. rasa benci semakin mebuak bila diingatkan semula apa yang kau telah menunding jari di atasku. tuduh tanpa bukti, tanpa tanya. Main serbu. tak elok macam tu. Siasat siapa betul siapa salah. aku tahu kau sayang dia and kau percaya dia 100%. dia tipu kau pun kau percaya. Bagus! amalkan selalu perangai yang macam tu. Dia yang datang cari aku sampai kat rumah. menangis bagaikan orang gila yang kehilangan benda. tak tentu arah bagai kucing hilang anak. aku tak mampu melihat air mata dia berlenang di hadapan aku dan ibuku. Air mata dia berlenang berjurai-jurai. aku tak kejam. cukuplah kau saja tipu orang yang kau sayang. aku tak boleh. aku kesian. dia muntah, dia tak boleh tidur sebab kau. tersentuh hati ini melihatnya. aku bagi tahu perkara sebenar. tapi secara samar-samar. aku tak straight to the point. aku serba salah. dia kawan aku dari form 1. kau pun kawan aku.  aku dalam keadaan tersepit masa tu. dia asyik call-call aku selagi aku tak beritahu perkara yang sebenar selagi tu dia call aku, cakap nak datang rumah. aku rimas keadaan ni. aku kesian. aku bagi tahu dia tapi aku tak bagitahu tentang seni or whatever! aku geram bila daat tahu. aku cuba call lelaki tu tapi dia reject. dia tak angkat phone aku. aku call lagi guna number rumah dia tak angkat jugak. kenapa nak lari dari aku?? kenapa? "wey tolong aku merayu weh. aku sumpah aku janji aku takkan buat hampa bergaduh" MANA JANJI KAU WAHAI LELAKI YANG TAK SEDAR DIUNTUNG? MANA SUMPAH KAU? aku marah. aku benci kau sekarang. jangan sampai satu lagi cerita kau aku bocorkan dekat dia. Ingat. aku diam sekarang tak bermakna aku diam selamanya. kau boleh bermain dengan api kalau kau nak. aku tolong kau. aku tolong dia. macam-macam aku tolong. tapi akhirnya benci yang bertakhta? Tahniah sebab kau dah berjaya membuat aku benci kau wahai lelaki :) ini dah kali kedua bergaduh sebab lelaki. bangun lah! wake up! ini lah yang dikatakan "perempuan yang bergaduh sebab lelaki sangat bodoh" termasuk aku. aku pun bodoh. tapi aku relex cool. buat tak tahu. apa yang dikata akan dirasa. biarkan ia tenang. masing-masing dah matang. siapa betul siapa salah diri sendiri tahu. haritu aku rendahkan diriku untuk meminta maaf tapi kali ini memang tak :) aku rasa aku tak patut minta maaf dan ibu aku pun cakap aku tak bersalah. nak bukti? sila datang kerumah. no more sorry :) sekali lagi aku ingatkan. dengar dua belah pihak :) sekian....


Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Salam Ukhwah Fillah! Welcome to my blog. Be nice here and respect me.

Navigate

Entry Awsome Me My Twinkle



Taylor Swift lil sister

<

videokeman mp3
Safe and Sound – Taylor Swift Song Lyrics

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz